Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Follow my blog with Bloglovin

            ΒΙΒΛΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ FRESH LINE


  Το υπέροχο αυτό βιβλίο μου το αγόρασε ο αγαπημένος μου για την ημέρα της γιορτής μου ( 21/11 ).
Μπορώ να πω ότι το λάτρεψα πράγματικά. Κάθε φορά που το ανοίγω, οι σελίδες εφοδιάζουν την ανάγνωσή μου με ένα λουλουδένιο άρωμα. Έχω διαβάσει όλες τις συνταγές του βιβλίου και τις πηγές του σχετικά με την Βρώμη Avena Sativa, το Hamamelis Virgiana, το Avocado oil, το Σαμπούκο, το Magic Potion, το Mέλι, το ροδάκινο, το θαλασσινό αλάτι και άλλα πολλά.

  Μαθαίνεις το κάθε έλαιο και το κάθε βότανο της κάθε συνταγής απο την αρχή, 
καθώς η κυρία Μαύρα Βαγιωνή - Στασινοπούλου, απόγονος μιας ατελείωτης διαδοχής απο μυστηριώδεις, λαμπερές, γιαγιάδες, κληρονόμησε τις μυστικές συνταγές ομορφιάς, 
που με τη συνδρομή της  βοτανοθεραπείας, της αρωματοθεραπείας, 
τη μελέτη αρχαίων συγγραμάτων, τις μακροχρόνιες δοκιμές και την εμπειρία της εξέλιξε και προσάρμοσε στην εποχή μας και στις ανάγκες μας.

Στα περιεχόμενά του θα βρεις :


Περιμένω πως και πως να μπω στη κουζίνα και να αρχίσω να μαγειρεύω τα νέα μου προϊόντα ομορφιάς ! ! ! 

  • ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ !!!!!!

2 σχόλια: