Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

LIEBSTER AWARD  !!!!


 Αρχικά πρέπει να ευχαριστήσω την  γλυκιά  Eύα που μου έδωσε την ευκαιρία και την χαρά
να είμαι κάτοχος ενός blog award !!!!  ( μπορείς αν θέλεις να εξερευνήσεις το υπέροχο blog της πατόντας πάνω στο ονομά της ! )

   

              ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΕΙΣ :

  • Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
  • Απάντησε στις 11 ερωτήσεις αυτού που σε βράβευσε και γράψε 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα βραβεύσεις εσύ.
  • Βράβευσε 11 άτομα με λιγότερους απο 200 followers.
  • Ενημέρωσε τα άτομα που βράβευσες.



                           ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!! 

                           11 πράγματα για μένα :
  • Προτιμώ να φτιάχνω μόνη μου τις μάσκες για το πρόσωπο,τα μαλλιά, τα scrub και όσα περισσότερα καλλυντικά μπορώ, παρά να τα πέρνω έτοιμα !!!
  • Νομίζω πως το παραπάνω που έγραψα ίσως να συνδέεται με το γεγονός ότι το όνειρό μου είναι να γίνω μια επιτυχημένη σοκολατοποιός !!!!
  • Δε μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ αν δεν έχω πρώτα πλύνει πλήρως το πρόσωπό μου, τα χέρια μου και δεν έχω βάλει ενυδατική κρέμα προσώπου. ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΟ ΞΕΡΩ !
  • Σε ό,τι κάνω στη ζωή μου ρωτάω πάντα πρώτα τη γνώμη του δίδυμου αδερφού μου.Είναι πολύ δύσκολος και τακτικός άνθρωπος,σχεδόν τελειομανής, κ έτσι είμαι σίγουρη ότι αυτό που πρόκειται να κάνω θα είναι το σωστό !
  • Αν και μόλις 17 χρονών, είμαι μανούλα ενός υπέροχου maltese toy χαχα ! Το ονομάζω FLASH και είναι το μωρό μου !!!!!!
  • Λατρεύω το νερό !!! Χάρη σ' αυτό νιώθω υγιής και όμορφη !
  • Προσπαθώ απεγνοσμένα να μακρύνω εδώ και 2 χρόνια το μαλλί μου.
  • Έχω μανία με τα καλής ποιότητας βιολογικά προϊόντα.
  • Για κάποιον περίεργο λόγο χαλαρώνω με το να κάνω βόλτες στους διαδρόμους των μεγάλων super market. ANYWAY !!!
  • Αν και κατάγομαι απο το υπέροχο νησί της Λήμνου, δυστυχώς μένω στην Αθήνα.
  • Δηλώνω ερωτευμένη με το ΜΠΟΡΝΤΟ !!!
     
     Οι ερωτήσεις της Εύας :  
  
Πόσο καιρό ασχολείσαι με το blogging ; 
Ασχολούμαι με το blogging λιγότερο από ένα μήνα, είμαι νέα ακόμη !!! 
Πόσες ώρες την εβδομάδα ασχολείσαι με το blogging ; 
Δεν έχει τύχει να τις μετρήσω, όμως το σίγουρο είναι πως αφιερώνω τουλάχιστον 2 ώρες κάθε μέρα .
 Αγαπημένες χειμωνιάτικες διακοπές, που στην Ελλάδα και γιατί ;
 Δεν έχει τύχει ποτέ να πάω πουθενά, όμως θα πω για τα φετινά μου σχέδια. Πόρτο-Ράφτη και ο λόγος που τις κατατάσω στις αγαπημένες χειμωνιάτικες διακοπές είναι φυσικά γιατι θα είμαι με τον αγαπημένο μου !!!  
Αγαπημένες καλοκαιρινές διακοπές, που στην Ελλάδα και γιατί ; Θα σε πάω χρόνια πίσω, ήμουνα πολύ μικρούλα, εγώ η μητέρα μου και ο αδερφός μου. Κάναμε περιοδεία στα νησιά : Πόρος, Ύδρα, Μέθανα. Ήταν η πρώτη μου επαφή με νησί !!! 
Ποιο είναι το χρώμα των μαλλιών σου ; 
Το φυσικό μου είναι σκούρο καστανόξανθο-μελί !!! Πλέον είναι καστανοκόκκινο !!! 
Ποιο είναι το χρώμα των ματιών σου ; 
Ακόμα δεν έχω καταλήξει...γαλάζιο, γκρι !!!! 
Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ ; 
Το κόκκινο-μπορντό μου κραγιόν   
Αγαπημένο αξεσουάρ εμφάνισης ; 
Δαχτυλίδια !!! 
Τι είναι αυτό, το οποίο σε κάνει υπερήφανη για σένα ; ( 1 εσωτερικά και 1 εξωτερικά )   
Let me see...Αυτό που με κάνει πολύ υπερήφανη εξωτερικά είναι το γεγονός ότι έχω καταφέρει και έχω χάσει 20 κιλά !Εσωτερικά τώρα, δε μπορώ να πω ΠΟΤΕ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ ψέματα...ακόμη κ αν το
κάνω του το παραδέχομαι από μόνη μου.  
Τι είναι αυτό, το οποίο θα ήθελες να αλλάξεις; ( 1 εσωτερικά και 1 εξωτερικά )  
Αυτό που θα ήθελα να αλλάξω εσωτερικά θα ήταν να μην είμαι τόσο εγωίστρια. Εξωτερικά θα ήθελα πολύ να αλλάξω με κάποιον μαγικό τρόπο το ύψος μου. Δε νομίζω ότι το 1.53 είναι και πολύ !!!! 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΠΛΗΞΗ :  
Λοιπόν αγαπητέ μου εαυτέ, ποιο είναι το αγαπημένο σου στυλ παπουτσιών ; 
Ω, ωραιοτάτη Μαρία, μα φυσικα τα αρβυλάκια ! ! ! 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου