Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013


G L O W B O X   Δ Ε Κ Ε Μ Β Ρ Ι Ο Υ 


Θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη εξ αρχής που δε θα είναι πολύ λεπτομερές και χαρούμενο ( ίσως ) το σημερινό μου post απλά για κάποιους οικογενειακούς λόγους δεν είμαι και στα καλύτερα μου ! Παρ' όλα αυτά θα κάνω το post μου και σας εύχομαι χαρούμενες γιορτές !

ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΔΕΣΠΟΣΥΝΕΣ ΜΟΥ ! ! !
Αρχικά όταν άνοιξα το κουτάκι glowbox αυτό που μου έκανε την περισσότερη εντύπωση ήταν τα χρωματιστά ζαχαρωτά που μου είχαν κάνει δώρο και τα τίμησα δεόντως !!!!

Στη συνέχεια είδα μία περίεργη καρτέλα από τα SEPHORA με δύο διαφορετικά χρώματα...Ανακάλυψα λοιπόν ότι αυτή η καρτέλα ήταν ένα Nail Patch Art, δηλαδή ένα νέο βερνίκι νυχιών το οποίο εφαρμόζεται στην επιφάνεια του νυχιού με μία μόνο κίνηση, χωρίς να τρέξει και χωρίς να περιμένεις να στεγνώσει. Επίσης η διάρκειά του κυμαίνεται γύρω στις 11 ημέρες !
Το επόμενο προϊόν απλά το ΛΑΤΡΕΨΑ. Σοβαρά !!! Γενικά μου αρέσουν μόνο τα mat κραγιόν και καθόλου τα lip gloss ... καθόλου όμως !!! Κατά έναν περίεργο τρόπο όμως το lip gloss απο την εταιρεία FLORMAR είναι η εξαίρεση ... φαντάσου ότι το φόρεσα στο τραπέζι της παραμονής των χριστουγέννων και έπινα νερό με το καλαμάκι γιατί φοβόμουνα μη μου φύγει. Χαχα !!! Το  ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ αυτό κρατά τα χείλη ενυδατωμένα ( στο λέω έγω που έχω μόνιμα σκασμένα χείλη ) και δεν κολλάει πάνω τους.
Σε πάω τώρα στη πιο περίεργη οδοντόκρεμα που έχεις δοκιμάσει στη ζωή σου !!!! MARVIS η εταιρεία της και κανέλα η γεύση της, να ξέρεις ότι βρίσκεται μόνο σε hot point  πώλησης ανά τον κόσμο !! Αρχικά θα λατρέψεις το intellectual packaging της. Έχει λευκαντικές ιδιότητες και μοναδική αίσθηση δροσιάς !!!!  10 ml
PEGGY SAGE. Εντάξει, πιστεύω απο τις καλύτερες εταιρείες που έχω χρηστιμοποιήσει. Από αυτή την εταιρεία στο κουτάκι μου υπήρχε ένα Κohl μολύβι ματιών, που μου άρεσε ιδιαίτερα μπορώ να πω! Επίσης μαζί με το μαλυβάκι μου ήρθε και μία λίμα νυχιών 4 ώψεων. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο  μπορείς να φτιάξεις το σχήμα των νυχιών σου, αλλά επαναφέρεις την λάμψη τους με πολύ εύκολες κινήσεις !!!!
Το τελευταίο προϊόν είναι απο την εταιρεία  MARIO BADESCU. Ένα δυνατό, αφρώδες καθαριστικό όπου στη σύνθεσή του θα βρεις το γλυκολικό οξύ. Η απολεπιστική του ικανότητα απελευθερώνει τους πόρους, επαναφέρει τη λάμψη και μειώνει μέρα με τη μέρα τις δυσχρωμίες. Όπως κατάλαβες, το συγκεκριμένο προϊόν θα μας σώσει !!! 29 ml
ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΙ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ MENU ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ. Είναι μια καρτέλα η οποία σου επιτρέπει να έχεις μια έκπτωση 15 % σε προϊόντα τις εταιρείας PEGGY SAGE η οποία παρεπμιπτόντως άνοιξε νέο κατάστημα στο THE MALL και φυσικά εκεί μπορείς να αξιοποιήσεις την καρτέλα σου.
  • Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα λιγότερα προϊόντα νυχιών και περισσότερα περιποιήσης προσώπου ή σώματος αλλα φυσικά αυτή είναι η δική μου άποψη. Γενικά όμως είμαι αρκετά οικανοποιημένη.

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΣΑΙ  !!
               ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ 
                         ΧxX 



3 σχόλια:

  1. Αχ το έφτιαξες το θεματάκι επιτέλους;;; Θα ξαναγράψω λοιπόν οτι το lipgloss της Flormar μου φαίνεται πολύ ωραίο και ίσως να το δοκιμάσω σύντομα! Νομίζω οτι θα μου άρεσε πολύ η οδοντόκρεμα, ξέρεις που μπορώ να την βρω; Επίσης έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα προϊόντα Mario Badescu. Κάνε ένα review όταν το δοκιμάσεις! Αυτά και εύχομαι να λειτουργούν σωστά πλέον τα σχόλια!
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα το έφτιαξα αγαπημένη !!!!! Αρχικά, να σου πω πως πρέπει σίγουρα να το δοκιμάσεις. Ειδικά αν αγαπάς τα lipgloss θα το λατρέψεις! Για την οδοντόκρεμα, η αλήθεια είναι ότι δε γνωρίζω που μπορείς να την βρεις, επίσης επειδή κάνω ομοιοπαθητική, εγώ δε κάνει να πέρνω προιόντα με κανέλλες και μέντες οπότε δε μπορώ να σου πώ γνώμη. Ωστόσο, αν θέλεις μπορώ να σου την στείλω, είναι ακόμη στο κουτάκι άθικτη. Το Mario Bdescu είναι εκπληκτικό, θα κάνω ένα reviev πάνω σ' αυτό αποκλειστικά για σένα :)))) (λειτουργούν όλα πλέον ρολόι !!χαχα φιλιά πολλα!!!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο θα μου κοστίσει η αποστολή της οδοντόκρεμας; Που μένεις; Θες να μου στείλεις μήνυμα στο facebook στο https://www.facebook.com/maria.marilaki ? Χαίρομαι που είναι όλα καλά με τα σχόλια πλέον, κρίμα να χάνονται. Φιλάκια!

      Διαγραφή