Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Follow my blog with Bloglovin

GLOWBOX  Νοεμβρίου 2013

Στις 19 Νοέμβρη για πρώτη φόρα ήρθα σε επαφή  με ένα κουτί  GLOWBOX . Ομολογώ δε περίμενα να σταλεί τόσο γρήγορα από την ημέρα της παραγγελίας μου.

 

Άνοιξα το κουτί και με μεγάλη μου χαρά αντίκρυσα μια 

  • Body lotion Molton Brown Ultrasmooth Coco de Mere των 30ml όπου περιέχει φυσικά εκχυλίσματα, αιθέρια έλαια και καρύδα, με αποτέλεσμα την ελαστικότητα και τη τόνωση της επιδερμίδας.

Μετά την πρώτη ευχάριστη έκπληξη, ήρθε και η δεύτερη (χοχο). Ένα ολόδικό μου 

  • Molton Brown Heavenly Gingerily Moisture Bath & Shower gel και αυτό στα 30ml. Το συγκεκριμένο εμπεριέχει ginger και κάρδαμο τα οποία το κάνουν να μυρίζει απίστευτα ... Το σίγουρο είναι πως μας υπόσχεται ενα αξέχαστο μπάνιο !

 Το επόμενο προϊόν που έλαβα ονομάζεται 

  • Moroccanoil Treatment των 25ml. Η αλήθεια είναι πως έχω δοκιμάσει πολλά παρόμοιά του ΟΜΩΣ  σε κανένα απο αυτά δε χρειάστηκε τόσο μικρή ποσότητα για να καλύψει όλα μου τα μαλλιά. Εμπεριέχει το λατρεμένο σε όλες μας argan oil και λιναρόσπορο. (το αγάπησα πραγματικά).

Για το προ - τελευταίο προϊόν που θα σε απασχολήσω ονομάζεται 

  • Neal's Yard Rose Facial Wash των  50ml. Είναι ένα σαπούνι καθαρισμού το οποίο είναι κατάλληλο ΚΑΙ για ευαίσθητες επιδερμίδες (όπως  και τη δική μου) έχοντας μέσα του ένα απο τα πιο φυσικά καλλυντικά συστατικά,την aloe vera , και το τριαντάφυλλο rose otto.

Ε,ναι λοιπόν! Φτάσαμε και στο τελευταίο προϊόν γιαυτό το μήνα του λατρεμένου GLOWBOX  το οποίο είναι τόσο μα τόσο cute.

  • Eίναι το Annik Goutal Edt Eau De Charlotte (sample). Τι είναι αυτό? ΧΑ! Μα φυσικά ένα απο τα πιο μυρωδάτα αρώματα που εχεις μυρίσει ποτέ σου. Στη σύνθεσή του θα βρεις κρίνο, άνθη μαύρης σταφίδας, μιμόζας, lily of the valley, κακάο και βανίλια... Θα προτιμούσα να το μυρίσεις και απο μόνη σου και θα καταλάβεις \. Πάντως είναι ένα απο τα πιο ανοιξιάτικα αρώματα και φυσικά πλέον ένα απο τα αγαπημένα μου!!!!!!

 Μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ικανοποιημένη αφού πλήρωσα μόνο 15 ευρώ για όλα αυτά (λόγω της αντικαταβολής -θα μου ερχότανε και πιο φθηνα).

 

 Απλά σκέψου πόσο θα πλήρωνες κανονικά!!!!!!!!





 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου