Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Follow my blog with Bloglovin


  F R E S H     L I N E 

 Η Fresh Line, είναι η αγαπημένη μου εταιρεία καλλυντικών προϊόντων περιποίησης καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία δε χρησιμοποιεί πετροχημικά και επιβλαβή συστατικά, τα καλλυντικά εμπεριέχουν μόνο βότανα και αιθέρια έλαια τα οποία διαθέτουν επανορθωτικές και ενυδατικές ιδιότητες. Γι' αυτό τον λόγο λοιπόν, δε θα μπορούσα να μη γράψω τη γνώμη μου για τα προϊόντα που έχω εγώ προσωπικά στο νεσεσέρ μου!!!

Ας ξεκινήσω την ξενάγηση μου με το πιο αγαπημένο και πολυχρησιμοποιημένο προϊόν της Fresh Line που έχω στη κατοχή μου!
Αυτό δε θα μπορούσε να είναι άλλο απο το Repairing & Moisturizing Conditioner της σειράς ΕΡΑΤΩ. Το συγκεκριμένο conditioner  το συστήνω ανεπιφύλακτα σε κοπέλες οι οποίες χρειάζονται επειγόντως μια ΚΑΛΗ μαλακτική κρέμα επανόρθωσης & ενυδάτωσης. Καθώς τα συστατικά της διακρύνονται στο τριαντάφυλλο, το φασκόμηλο, το πολυετές χόρτο σύμφυτο, το ελαιόλαδο, το σκανδαλόξυλο, το χαμομήλι, την καλέντουλα, την αλόη, το σαμπούκο,τον ηλίανθο και τελος την D-πενθενόλη που θρέφει και ενυδατώνει. Κατά τη γνώμη μου είναι η πιο κατάλληλη κρέμα για πολύ ξηρά και κατεστραμένα μαλλια, άσε που μυρίζει και υπέροχα φίλη μου!!!

Το επόμενο προϊόν το οποίο με άφησε πραγματικά άφωνη ήταν η κρέμα προσώπου και ματιών για ευαίσθητα δέρματα, η λεγόμενη
Soothing & Hydrating Face & Eye Emulsion απο τη σειρά ΑΡΤΕΜΙΣ. Η συγκεκριμένη κρέμα ανυδάτωσης προσώπου είναι μια ελαφριά φόρμουλα που διατηρεί την υγρασία και την ελαστικότητα της επιδερμίδας και καταπραϋνει τους ερεθισμούς και τις κοκκινίλες. Πραγματικά μ' άρεσε αρκετά και έμεινα ικανοποιημένη, αν και το συγκεκριμένο προϊόν το έχω μόνο σε 3  ( πλέον)  μικρά δειγματάκια των 2ml.
Και συνεχίζουμε με την ενυδατική κρέμα σώματος απο την σειρά ΚΥΒΕΛΗ η οποία ονομάζεται The Princess of Beauty Diamond Body Milk. Την κρέμα αυτή διστυχώς ακόμη δε την έχω χρησιμοποιήσει αλλα περιμένω πως και πως τη στιγμή που θα το κάνω! Πάντως είμαι σίγουρη πως θα είναι το ίδιο υπέροχη και με τα προηγούμενα προϊόντα αφού η σύνθεσή του περιέχει  ενυδατικά οργανικά φυτικά λάδια και βούτυρα, που διατηρούν τα επίπεδα υγρασίας στο δέρμα σε καλό επίπεδο.
 Με βιταμίνες, εκχυλίσματα βοτάνων, αιθέρια έλαια που δρουν ενάντια στην οξείδωση και τις ελεύθερες ρίζες. Το άρωμα είναι πραγματικά υπέροχο, εξωτικό και πικάντικο!!! Επίσης χάρη στα κομμάτια glitter που πληροφορήθηκα ότι υπάρχουν στη φόρμουλα, θα κάνουν το δέρμα σου κυριολεκτικά να λάμπει!!!!!

 

 Στο επόμενο,πάλι γαλακτώμα σώματος, που θα αναφερθώ είναι της σειράς ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ και ονομάζεται The Princess of Fantasy Soft Body Milk Shake. Διστυχώς ούτε αυτό το εχω δοκιμάσει ακόμα, όμως μυρίζει υπέροχα και πραγματικά με προδιαθέτει να το δοκιμάσω.Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα έχει τρία χαρακτηριστικά, ενυδατική,αντιγηραντική δράση και φυσικά βασιλική απόλαυση! Με τα αιθέρια έλαια και το μέλι βελτιώνει την ελαστικότητα και την ανθεκτικότητα της επιδερμίδας. Τέλος, υπάρχουν και τα υπέροχα κομμάτια glitter τα οποία ολοκληρώνουν την τέλεια συνταγή πολυτελείας!!!!

 Για το τέλος άφησα το απαλό και καταπραϋντικό σαπούνι της σειράς ΔΗΜΗΤΡΑ όπου ονομάζεται Skin Salve Remedy Face & Body Handmade Soap ( skin disorders ). Το συγκεκριμένο είναι ειδικά σχεδιασμένο να θεραπεύει την ερεθισμένη επιδερμίδα και τις δερματικές παθήσεις. Τα βότανα που υπάρχουν στη φόρμουλα αυτή προσφέρουν άμεση ανακούφιση σε όλα τα είδη δερματικών ερεθισμών.Και όλα αυτά φυσικά χωρίς αρώματα και  χρωστικές. (το αγαπώ). Θα το βρεις συσκευασμένο στα 100gr αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι υπάρχει και σε υγρό όπου το χρησιμοποιείς και ως remover!
   Όπως κατάλαβες είμαι μεγάλη fan των Fresh Line !!!

3 σχόλια:

  1. Εγώ δυστυχώς δοκίμασα την μάσκα απο τη σειρά Ερατώ και ενώ τα μαλλιά μου είναι σκληρά και ταλαιπωρημένα δεν έκανε καθόλου καλή δουλειά. Απογοητεύτηκα πολύ γιατί ήταν και πανάκριβη και αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω άλλο προϊόν για να δω αποτέλεσμα.
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλήθεια?!!! εγώ νομίζω πως έχω δει ικανοποιητική διαφορά.Βέβαια, χρησιμοποιώ πολύ διάφορα λαδάκια αναδόμησης, ίσως και γιαυτό! (επιτέλους φαίνονται τα σχόλιά σου! είμαι πολύ χαρούμενη!!!!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα τίποτα το συγκλονιστικό. Επέστρεψα στην παλιά μου, και κατά 11 ευρώ φθηνότερη, μάσκα μαλλιών.

      Διαγραφή