Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ !!!!!

 Σήμερα, θα κάνω ένα post για μια πρόσφατη αγορά που έκανα ( από τις λίγες πετυχημένες δυστυχώς, χαχα! ). Αυτή η πετυχημένη λοιπόν αγορά είναι η 3D μάσκαρα της  ERRE DUE . Όπου δεν είναι μια απλή μάσκαρα που προσφέρει -ΜΟΝΟ ένα απλό βρε παιδιά- 3D αποτέλεσμα, αλλά χάρη στα CERAMIDES που περιέχει, διαχωρίζει τέλεια τις βλεφαρίδες και τις ΑΝΑΠΛΑΘΕΙ!

               


 Αρχικά, να σας πω πως είχα προϊδεάσει την κοπέλα στα Hondos πως είμαι πολύ δύσκολη με τις mascara, καθώς εξαιτίας των χρωμάτων μου, οι βλεφαρίδες μου δεν είναι ούτε έντονες και δυστυχώς (πόσες φορές έχω πει "δυστυχώς"; Τέλος πάντων! ), ούτε μεγάλες. 
Εκείνη, με μεγάλη σιγουριά μου λέει "ΑΑ, εσύ χρειάζεσαι την 3D της Erre Due". Για να πω την αλήθεια, δεν είμαι και πολύ φίλη της συγκεκριμένης εταιρίας, όμως μια δοκιμή με αποστόμωσε! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !!!!!
 Επίσης για κάποιον λόγο έχω αφήσει χωρίς μπαταρία την φωτογραφική και έτσι δεν μπορώ να σας δείξω το εκπληκτικό αποτέλεσμα πολύ καλά, όμως έχω φωτογραφία από κάμερα του υπολογιστή. Πραγματικά δίνει ένα 3D  αποτέλεσμα. Πιστέψτε με!
 Δε νομίζω πως θα την πρότεινα σε κοπέλες με ήδη έντονες και μεγάλες βλεφαρίδες, αφού ακόμη και εμένα με φώναζαν cartoon χαχα !!! 

 Μέσα σε όλα αυτά τα καλά , το καλύτερο είναι ότι δε στοιχίζει πάνω από 15 ευρώ ( ανάλογα και την σχετική έκπτωση, μπορείτε να την βρείτε σαφώς και πολύ φθηνότερα από 'μένα ).


 Όσες την έχετε δοκιμάσει αν θέλετε πείτε μου την γνώμη σας ή  ακόμα και εσείς που δεν την έχετε δοκιμάσει , κάντε μια δοκιμή στο πλησιέστερο κατάστημα καλλυντικών και πείτε μου την γνώμη σας!


                                                  ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ,
                                              XxX

17 σχόλια:

  1. φαινεται πολύ ενδιαφερουσα!!! θα τη δοκιμασω στο μελλον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία φαίνεται!

    Τσεκαρε το blog μου αν θελεις!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααα αν έχεις τέστερ θα την δοκιμάσω σε κάποιο κατάστημα να δω! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχει* (έχουμε και τη διόρθωση του κινητού να αποφασίζει για εμάς!)

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχα εγω εχω ενα παλιο samsung και δεν εχω τετοια προβληματα !!!!! . πρεπει να την δοκιμασεις , θα σου αρεσει τρελα! κ εγω δε το περιμενα!!! δε κανω post για ο,τι αγοραζω, μονο για αυτα που αξιζουνε πραγματικα!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσα ακούγεται! Πολύ ωραίο χρώμα ματιών παρεπιπτόντως :)) Θα τη κοιτάξω σίγουρα! xX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα την δοκιμασω και εγω..αν και την erre due δε τρελαινομαι...αλλα αφου λες ετσι!!!θα παω να την δω!!μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και εγω ..δεν ειμαι και πολυ φαν!!! ακριβως γιαυτο με εντυπωσιασε!!!! φιλααααακια XxX

      Διαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον!Οταν μπορέσεις βάλε και μια φώτο που να φαίνεται καλύτερα το αποτελέσμα!Να δουμε τι διαφορά!Πάντως θα την έχω υπόψιν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις βραβείο πέρνα να το παραλάβεις είναι ενδιαφέρον!
    :D
    https://dimitrasopinion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία φαίνεται! Θα την κοιτάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή